Nog 7 nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Charlotte Dieperink - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Charlotte Dieperink - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes...

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

10 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Het is bijna zover! Over 7 nachtjes vertrek ik samen met Annemarije, Lisa en Yvonne Kameroen. Daar zal ik samen met Annemarije stage gaan lopen in het St Elizabeth's Catholic General Hospital in Shisong. Ik heb er super veel zin in maar het is ook wel heel spannend hoor! Gelukkig zie ik zaterdag eerst al mijn lievelingen nog, zodat ik 18 oktober vol liefde naar Kameroen kan vertrekken!!

  • 10 Oktober 2012 - 18:17

    Nicky:

    Lees het net op Facebook. Spannend! Heel ceel plezier, geniet ervan en kom met veel mooie ervaringen terug. Liefs Nicky

  • 17 Oktober 2012 - 12:54

    Irene Lay:

    Hallo Charlotte, goede reis morgen!!!! Ben benieuwd naar je ervaringen. Liefs, Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 10663

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 31 Januari 2013

Stage in Kameroen

Landen bezocht: